2 augusti 2009

Hej allihopa:D:D här är jag igen

Riktigt länge sen man skrev här... men nu är jag tillbaka igen efter en jätte lång resa, kom hem idag klockan 6 på morgonen. vissa vet kanske att jag skulle åka bil men familjen och andra familj kompisar. det har varit jätte roligt varit i dem flesta europa länder samt Turkiet , Syrien och Irak, det skulle egentligen va Libanon också men vi lyckades inte. Men det gick jätte fort och dagarna rulla sig iväg... man är tillbaka till samma rutin dagen igen.. kul att några från klassen har hört av sig, trevligt! jag saknar er allihopa speciellt TawsheMisoFilosofi :D jag saknar dig också fröken Åsa:D

jag kommer med bilder från min resa senare:D ha det gott...

1 kommentar:

Åsa sa...

Välkommen hem, Iman! Fast det kanske jag inte kan säga eftersom jag inte är hemma.. Jag är tillbaka i Barcelona igen! Tänkte att jag måste hit en gång till innan skolan börjar. Allt är bra. Ska snart ner och käka frukost.

Menar du att ni körde bil ända till Irak?

Kul att höra från dig :)Lägg gärna in några bilder om du har tid och lust.