10 november 2009

Hej har vaccinerat mig !

6 kommentarer:

Åsa sa...

Hoppas du slipper biverkningar av vaccinet. Har hört att en del får lite feber, men att det går över efter någon dag.

Jag blir nog kallad om någon vecka, typ.

På skolan blev de elever som hade tackat ja vaccinerade i fredags. Personal från vårdcentralen kom till skolan.
Ska ni andra vaccinera er?

martina sa...

Jag ska inte vaccinera mig då jag anser att jag har ett bra immunförsvar och klarar av lite svin influensa. Tycker hela den vaccinerings saken är överdriven och att det påminner om någon slags propaganda, i tidnigar, i radio på tv överallt pratar de om vaccinet och att man borde ta det.

Adidas sa...

Jag vaccinerades igår och fick feber genast. Men idag har febern gått ner och istället har armen svullnat och det gör sjukt ont! Kan knappt ta upp armen men hellre det än självaste influensan. Det är bra om man nu ska resa runt också, för säkerhetens skull.

Åsa sa...

Jag har också vaccinerat mig nu. Kände ingenting av sprutan och inte mycket idag dagen efter heller.

Peace sa...

Jag har också vaccinerat mig men de va ett tag sen jag tog sprutan. Men annars så överlever jag fortfarande från vaccinet och går inte bakläges:P:p

Tjaaaaa bloggen, har saknat skolan, vår våning & våran favorit lärare, Åsa! :D:D

Åsa sa...

Skönt att höra att du inte går baklänges, Peace! :)

Jag fick ha en hel lektion om myter och vandringssägner när alla rykten om vaccinet spreds på skolan tidigare i höstas..