1 maj 2010

Hej på er mina vänner :)

Riktigt längesen jag skrev här, har saknat er massor! Hur går det med alla och dig Åsa?
Själv så läser jag kurser på distans och hoppas på högskolan till hösten :) Snart är det sommarlov, vad har ni för er? för min del så blir det en resa med bilen som varje år, vi kommer köra med kusiner till Syrien:)

Nu är det snart dags för dem nya treorna som tar studenten, kan ni tänka er, det har gått snart ett år sen vid tog studenten och åkte till Liseberg, kan inte säga mer än att det var de bästa dagar i mitt liv, saknar det verkligen!

Önskar från hela mitt hjärta att ni har det bra och att ni lyckas med att uppfylla era mål! hör av er hur ni har det :)

Bästa hälsningar
Iman

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint skrivet Iman!! :D
Jag tænkte också skriva ett inlægg men får bli en kommentar istællet. Jag jobbar en massa, som ni ser på bokstværna ær jag tillbaka till mitt gamla sommarjobb. Nu ær jag timanstælld och jobbar heltid så det kænns bra. Ær lite deprimerad idag egentligen, skulle ha suttit på ett plan imorgon och åka till hemlandet men resan blev instælld.. Skulle se min fenerbahce spela i final før turkiska kupen men den spelas långt åt helvetet så ja. Men det ær ingen fara længre, verkar som att jag reser 2 veckor redan i slutet av juni så det ær bara till att hålla ihop lite till :D
Annars hænder det inte sådær jætte mycket i mitt "nya" liv egentligen, jobba resa och ha kul går det mest ut på!
Ønskar er alla en lyckad sommar, vi hørs sækert om några månader igen haha eller snarare.
//Adidas

Anonym sa...

Glöm nu inte i Augusti resan då med haha =)=)
kommer bli sååå awsome <3
// Globben

Åsa sa...

Hej Iman! Du har säkert redan åkt iväg på din bilsemester nu. Hoppas du får en rolig resa.

Nu har det gått lite mer än ett år sen ni tog studenten.

Anonym sa...

WASSAAAAAAAUP! Lilla Al-fadji
måste svara i tele -Bobo
WASSSAAAAUPPPP FLASHIT