8 juli 2009

Aloha!

Längesen! Hmm jag har jobbat för det mesta och försökt njuta av sommarn resten av tiden. Jag har ett sjukt bra jobb! Hela utbildningen tog tre dagar och nu lever jag verkligen livet. Fatta att man har slösat bort sitt liv i tre år på den skit skolan. Gahh...

Om knappt en månad fyller jag tjugo år men jag längtar mer till min resa i september då jag är borta hela månaden! Ska bli så skönt att komma bort och ladda inför vintern. Samtidigt känns det lite skrämmande, jag har aldrig varit borta så länge förstås. Kommer verkligen kännas tomt utan mina käraste! Men. Jag har lovat att ta med min bärbar för att prata med dem ofta. Kanske även blogga? Haha vem vet.

You are not alone MJ.
Vi hörs bloggen..

5 kommentarer:

Jiii sa...

Wli jag har saknat dig!!!!!!!!!!!!!! varför är du aldrig inne på msn?? det var ett bra tag sen vi pratade :D haha men ha det så bra älsklingoch ta handom dig :D:D

Åsa sa...

Kul att du har ett bra jobb! Vart åker du i september? Tycker absolut att du ska blogga därifrån. Jag kommer att följa dig i så fall :)

Peace sa...

TJABBA!:P Länge sen jag inte kolla till bloggen.Hon ska resa till turkiet, Jiii reste nu under sommaren och jag stanna kvar i sverige, sedan så kommer Jiii tillbaka och Adidas reser och jag är fortfarande kvar i Sverige:@ lucky meee! ahhhh! HAHAHAHAHAHAHA!!

TJABBA TJENA HALLÅ JIII :P:P

Peace sa...

PS. detta är orättvist, adidas du vet vad min plan är, så förberedd dig :P:P HAHAHAHA bästa adidas ;)

Åsa sa...

Vill gärna läsa blogg från Turkiet. Vad har du för planer, Peace?