29 juni 2009

Hej.

Det var längesen jag skrev här, har verkligen inte haft tid. Hoppas att ni alla har det fett och njuter av sommaren, tänkte skriva något annat men låter bli haha. Den egentlig anledningen var att jag genom detta inlägget hedrar min stora idol som gick bort den 25.e juni. Han var otrolig och jag kan fortfarande inte förstå. Han kommer fortfarande vara The King för mig och hans musik kommer fortfarande höras på hela mitt område :) det sista jag vill säga eller ja näst sista är att hans musik har alltid fått mig på humör hur dåligt jag än mått.


R.I.P Michael Jackson 1958-2009

2 kommentarer:

Åsa sa...

Ja...och idag ska han begravas. Helt galet i LA idag kan man tänka sig.

Peace sa...

M.J är bara den bästa THE KING OF POP! Hans musik kommer och att leva oavsett om han är borta och han kommer och va ett minne som aldrig glöms bort.

THIS IS IT // M.J