18 december 2009

så längesen!

Hej allesammans!
Har läst nu alla som har skrivit på bloggen den senaste tiden, så kul att ni alla har det bra och ni fortfarande är engagerade. I alla fall de flesta.
Jag jobbar bara i psykiatriska kliniken i Umas i akutrekryteringen och hoppar runt i alla avdelningar vilket jag själv tycker är mycket kul! Att inte bara vara på en avdelning utan alla andra också. Ska börja plugga några ämnen nu till våren och övningskör mycket nu och ska börja ta mitt körkort, det är på tiden.

Sååå, där fick ni veta lite om mig haha..

Hoppas ni har det super bra!
god jul på er alla!

1 kommentar:

Åsa sa...

Hej Tamii! Vad kul att höra vad du har för dig. Jag tror, eller vet eftersom jag ser läsarstatistiken, att det är många som kikar in här då och då och hoppas på ett nytt inlägg från någon i klassen.

Kanske någon vill lägga in bilder också? Vi har ju fått snö i Malmö :)