4 december 2009

Yeehaw.

Hallå alla glada!

Ungefär så mycket hade jag att skriva, haha.. Nejmen. Tänkte dela med mig lite av vad jag gör om dagarna, om nu någon skulle vara intresserad.
Jag gör... Absolut ingenting. Är arbetslös så det skriker om det. Har dock sökt jobb i Stockholm och hoppas verkligen att jag får ett. Planerar att flytta upp och jag längtar som en galning! Sen att jobb = pengar gör ju inte heller något.. Har ingen som helst inkomst nu, så är mysigt pank. Ser framemot julen, eller inte...

Har ni jobb? Eller dom flesta pluggar kanske?

Jaaa vad mer. Vi ska flytta inom en snar framtid, mamma då. Pappa2 har redan flyttat ut. Är ganska skönt att dom gått skilda vägar, hur cp det än låter. Båda är lyckligare och gladare än på länge och det både märks och känns. Dessutom är dom fortf vänner och gud vad allt löste sig bra! (visserligen var det ganska jobbigt ett tag när det var "nytt" men jag hade som tur var Christopher att åka upp till och krama om, vilket kändes jäkligt skönt.)

Näsdropparna hänger kvar medan intaget av treo blir mindre och mindre hela tiden. Allt känns faktiskt riktigt bra nu. Woho!

Jag hoppas allt är bra med er alla. Att ni är lyckliga och mår bra.
Nu ska jag hoppa i säng, eller inte. Sover dåligt.. Får kolla nån serie på datorn eller nått.
Tjarå!

(förresten, om någon skulle vara mer intresserad av hur jag mår och gör, lol, så har jag min blogg. Rebirth. puss och hej)

1 kommentar:

Åsa sa...

Kul med ett nytt inlägg! Jag tror att alla vill veta vad ni har för er och jag hoppas på fler nya inlägg. Det behöver inte vara så avancerat. Alla livstecken är välkomna. Man ser att flera har röstat i enkäten i alla fall...

Pestigt att vara utan arbete alltför länge. Vad jag förstår är det särskilt svårt för personer i er ålder just nu. Trist, men det vänder nog snart, kan man hoppas.

Hoppas också att du får ett jobb i Sthlm om det är det du vill, Emma.

Jag läser din blogg ibland ;)