17 februari 2010

Hej kära blogg!


Det var ett tag sen man skrev här. Glömde bort vilken sida man skulle gå in på så en annan bloggare fick påminna mig. Igår var det semle dagen så jag bakade semlor med min mamma, eller ja jag dekorerade och hon bakade:)Har börjat min andra termin nu i skolan och det känns bra, kanske inte är speciellt intressant för allt vi har nu är det vi hade i gymnasiet fast mer invecklat. Ska ha praktik från och med vecka 10 på kärlavdelningen så hoppas jag får vara med om lite action då:D Min familj har köpt en ny hund vi köpte honom annan dag jul och det är en dobermann precis som den förra. Han heter dexter och är 4 månader nu. Dexter var den med mest karaktär och drivkraft av alla valparna vilket ska vara positivt om man vill tävla i ipo men jag tycker mer att det verkar som att han har ADHD:)

3 kommentarer:

Åsa sa...

Kul att du hittade hit igen :)

Vad är ipo?

martina sa...

ipo är en sorts hundsport där hunden atackerar en man som har sånt skydd på armen. Sånt man kan se ibland i vissa polis filmer :)

Åsa sa...

Aha! Då vet jag det också :)