9 februari 2010

Hejsan alla!
Hur det med er? Jag hoppas att allt är bra och att ni har har en underbar vinter..
Här är det fullt med snö aldrig sett så mycket snö under mina år.
(Ska lägga upp en bild)
Själv har man haft fullt upp med skolan tentor, inlämningar och redovisningar konstant..
Har märkt att det är ett väldigt stor steg från gymnasiet till högskolan och nu undrar man varför man inte tog dem 6månaders uppehåll.
Men har iaf klarat allt och drar inte med mig någonting till andra året så det är jag stolt över..:)
Och ringde min chef där jag sommar jobba i sommras och det ser ut som om jag blir jobb i sommar igen men har bestämmt att i augusti åker jag på semester någonstans blir kul och se var min destination blir..
Håller på för fullt med körkortet och uppkörningen är nära så nervositeten ökar för fullt man får hoppas på det bästa helt enkelt.. :)
Ja det var lite vad jag har för mig under mina vardagar. Så ni får ha det bäst tjejer och glöm INTE att skriva... xoxo

1 kommentar:

Åsa sa...

Hej! Vad kul att höra vad du har för dig och att det går bra med pluggandet. Det var nog bra att du inte tog de där sex månaderna ledigt ändå ;)