15 september 2009

Heeeeej Bloggen!

Lengesen! Jag har det sjukt bra her nere, men undrar hur ni har det i sverige dvs vedret. Vi har det varmt och fuktigt her inte alltid lika kul men hellre verme en kyla :D
Max tackar för fina kommentarer, han kommer hem po lördag. Har Sabina köpt sin papillon en? Max er ockso halv papıllon dem er so underbart söta med sina fjerıl öron..
Igor badade jag hela dagen och tenkte po er faktıskt, blir inte förvonad om ni har jackor po. Haha!
Förresten vill jag gratta Globben & Pink som har fyllt or, jag kan inte anvenda min lur her nere men jag har inte glömt er. Nesta fredag ska jag till mitt riktiga hem, dvs Fenerbahçes hemmaplan. Ska se krigarna live :D
Ha det fint bloggen.

1 kommentar:

Jiii sa...

Har saknaaaaaat dig. Du faktiskt så har vi hafft riktig fint väder, förvånande för sverige men det är faktiskt sant. Idag har det regnat men det blir soligt immorgon hoppas vi :p Älskkling har saknat dig <3 Har redan planerat vad vi ska göra när du kommer tillbaka. och har saker attt berätta. Ta inte lång tid :dHa det bäst älskling och ta hand om diiig