11 september 2009

Hejhej



Hejhej allihopa, sjukt längesen man besökte denna bloggen nu :( hoppas allt är bra med alla och såklart med dig Åsa :)
Såg bilden på Adidas hund, så underbart söt :) så jag tänkte dela med mig av en liten vovve som jag själv tänkte köpa (se bilden) han är en papillion och är precis 8 veckor gammal, har varit och tittat på honom men ska ringa tillbaka på tisdag om jag vill ha honom, VILKET JAG VILL, kärlek direkt (bilden är tagen av ägaren från hennes hemsida).

Kul att se att det fortfarande skrivs i bloggen, om jag ska vara ärlig hade jag glömt bort det helt, det var inte försen jag träffade sandra, sarah och emma som bloggen kom på tal :)

Hoppas alla har haft en underbar sommar iaf, själv har jag varit hemma ett antal veckor nu sen min semester i Marocko, efter det har jag inte gjort så mycket faktiskt, har inte jobbat eller så. Men har dock sökt 2 utbildningar, fick svar från den första utbildningen ett tag sen som Stress och friskvårdsterapeut och tänkte ta den, men så fick jag svar från den andra utbildningen som SPA-terapeut så tog den ist :) börjar den 25 sep WIIE!!

Ha det fint allihopa

3 kommentarer:

Åsa sa...

Hej Sabina!

Spa-utbildning låter kul! Hur lång är utbildningen? Berätta gärna hur det är när du har kommit igång & lycka till :)

Åsa sa...

Är hunden din nu, förresten? Så söööt.

Emma sa...

Fan vad kul babbe! :D <3