10 september 2009

Saknar er allihopa

Hej min klass, saknar er jätte mycket tycker det är konstigt att sitta hemma utan att tänka på läxor, prov och skolan. Har inte gjort så mycket under sommaren, har jobbat och jobbar fortfarande som vikariat på blombukettens äldreboende. Det känns konstigt att inte resa på sommaren för mig men ska resa på december då är det mitt bröllp som ska ske i Libanon. Annars så köper jag möbler till mitt nya hus och jobbar då och då. Åsa jag tänkte på e bra idee vi kunde göra tillsammans hela klassen, På mooms teater ska de spela upp möss och människor(boken vi läst) i Oktoberoch jag vill gärna se den, tänkte om vi allihop bestämmer en tid och går och ser den då?? vad säger ni
Iman saknar diiiiiiig jätte mycket

1 kommentar:

Åsa sa...

Hej Farah! Kul att få veta hur du har det.

Jag såg att Moomsteatern ska spela "Möss och människor" nu i höst. Jag vet inte om jag klarar av att se den - jag kommer att gråta så mycket.. Ni vet hur sorglig jag tycker att den berättelsen är. Bra idé i alla fall eftersom vi har läst boken! Vad säger ni andra?