18 september 2009

Hejsan!!


Hejsan alla sorry för att jag inte har varigt så inne vatt upptagen med så mycket har flyttat till Skövde där jag pluggar (filosofi och neuropsykologi) så här är jag nu för tiden. Känns jätte konstigt för man känner ingen här kan inte stan så sagt men det är jätte fint. Har träffat massa nya människor men saknar mina vänner och min familj jätte mycket. Addidas min söta det är i oktober men Tack ändå haha. Ni får alla ha det så jätte bra där nere så hör jag av mig igen så fort jag kan. Ni får ha det bra till dess!! :D

1 kommentar:

Åsa sa...

Hej Globben! :) Skövde? Det var modigt av dig att flytta, tycker jag.

Neuropsykologi (som jag knappt har hört talas om) och filosofi låter avancerat. Berätta gärna mer! Vill gärna se bilder från Skövde också ;)

Känn dig inte ensam. Vi finns i bloggen.