21 mars 2009

Dåligaste veckan i hela mitt liv

Denna veckan gick katastrof för mig, hade lite personliga problem o ett matte prov som jag inte gjorde på grund av att ha mått dåligt och för gick jag inte så många steg Mån: 7798 steg Tis: 5443 steg Ons:4989 sen tor och fred gick jag bara något med 1000 steg bara. Gict till Entren på torsdag men blev riktigt trött av så många folk som knuffades så jag gick direkt . Idag är mors dag hos arabet vill gratulera alla mammor i hela världen och speciellt min mamma som mår lite dåligt dessa dagar älskar henne skit mycket och kan inte leva utan henne.

1 kommentar:

Åsa sa...

Tråkigt att höra, Farah. Känner verkligen igen det du säger om för mycket folk. När man inte är i balans själv vill man inte vara i närheten av folk som trängs. Man blir bara irriterad på dem och på allt annat :(

Jag hoppas att du kommer att må bättre i veckan som kommer.