27 mars 2009

Mycket libanesisk mat

Idag åt jag lunch hos Jiiis bror! ;) Jag åt så mycket att jag blev erbjuden att sova på restaurangens soffa. Min väninna blev imponerad av att de fick in en massa barnvagnar så smidigt mitt i lunchrusningen. Själv hade hon också en väldigt stor vagn + bebis med sig. Puuh!
Jag hade mest fokus på maten. Tog en runda på Entré också på vägen hem och köpte en bärbar hårddisk till min dator. Om datorn skulle krascha är det bra med en back-up. Inte fullt lika mycket folk som för en vecka sedan, men ändå en hel del.

Glöm inte läxan. Uppgift 9 har deadline imorgon lördag. Ha en bra helg!

5 kommentarer:

Jiii sa...

Hur smaka det? Själv så körde jag för bi så tänkte jag att jag skulle hälsa på broshan så såg jag kuckling vingarna som jag inte kunde motstå :D fick ta med mig några som jag åt i bilen :) super gått.

Min bror sa att min lärare hade varit hos honom, hon va blond och hade sitt barn med sig!? blond tänkte jag på dig men när han sa sitt barn börja tankarna ändras. Så det va din vänninas bebis ;)

Peace sa...

HAHAHA, Jiii mycket stav fel! HAHAHA.. din, min och resten av tjejerna har blivit dåliga på sv!! HAHAHAHA

Åsa sa...

Haha! Maten var sååå god!!! Jag åt verkligen jättemycket. Hälsa honom att jag kommer tillbaka.

Jag kan tänka mig att det såg ut som mitt barn för han satt i mitt knä medan min väninna åt. Då hade jag först själv ätit två jätteportioner, haha :)

Peace, jag gillar speciellt Jiiis stavning av kuckling och broshan. Jag tar in några ordlistor till det nationella, ok? ;)

Peace sa...

HAHAHA!! Ja, Åsa vi behöver verkligen ordlistor till nationella provet!! HAHAH, sett Åsa hur fatma åt sina kucklingar!

Peace sa...

De e dummt att man inte kan redigera kommentarerna! det ska stå "du skulle sett Åsa"...