27 mars 2009

När blir jag av med skolan!!!

Jag har faktiskt inte orkat med skolan sista tiden vet faktiskt inte varför,försöker i alla fall hålla mig så att jag inte sjunker helt och tappar allt jag har presterat i 2 och ett halvt år. Idag är jag glad, fick från migrationsverket ett beslut att bevilja uppehållsstånd till min man och han kommer hit om några veckor wiiii. Annars så går det bra med stegräknare, jag vågar inte gå hem gående eftersom det är så kallt ute ,väntar tills vädret blir lite varmare.
Mån: 3666 steg
Tis: 6549 steg
Tor: 6990 steg
Fre: nu har jag 2210 steg haha tror nt att jag går mkt idag


Ha det bra allihopa

1 kommentar:

Åsa sa...

Grattis till beskedet att din man fick upphållstillstånd :)

Hoppas att du orkar lite till, Farah. Tänk på att det snart är påsklov och sedan kommer det att gå så fort fram till juni!

Vi får hjälpas åt så att alla orkar med den sista jobbiga perioden, eller hur?!