1 april 2009

Alla kämpar

Nu sitter vi här i det lilla, lilla klassummet och klassen kämpar med det nationella provet i Svenska B. Det verkar som om alla har kommit igång att skriva. Jag har sagt att klassen kommer att skriva bäst av alla på skolan för att vi har övat så mycket. *Hoppas, hoppas* Alla är här utom en. Var är du Katta?? Nu kommer en lärare som ska lösa av mig så att jag kan dricka kaffe... Mer senare!

Kl 09:33: Nu är jag tillbaka. Undrar vilket ämne som är mest populärt att skriva om? Kanske det som handlar om skolan? Ingen får lämna in före klockan 10:00 och det verkar som om alla tar provet på stort allvar :) Eleverna har med sig energidrycker och riskakor för att hålla sig fokuserade.

2 kommentarer:

Peace sa...

HAHAH, du hade kul Åsa med att sitta på datan och blogga, medans vi satt o kämpa. :P =D HOOOPPAS det har gåt bra för mig och restan av klassen!! Håll tummarna OP3A , men vi vet att de har säkert gått bra!! ;) =D

Åsa sa...

Ja, det var riktig live-update under provet ;)