1 april 2009

Nä nä!! ORÄTTVIST!

Matchen mellan Turkiet & Spanien va orättvis!! Domaren va emot turkarna och stoppa matchen hela tiden o gav den 5 gula kort :O som min vän Adidas sa han delar ut de som om de vore godis!
Och straffet borde inte spanjorerna ha fått!! De roliga va att dem blev helt glada efter har gjort målet, klart ni kommer och göra mål när det va närhåll! :o

NÄ NÄ NÄ!! INTE RÄTTVIST!
BRA KÄMPAT TURKIEEEEET!!!!

Ps. träffar jag på domaren så kommer han inte och va levande längre!! Han va rasist!

9 kommentarer:

Åsa sa...

Oj då! Var det så illa?! Som sagt har jag inte sett matchen, bara resultatet.

Adidas sa...

Men de berättade ju om domaren från allra början. Han hade inte räknat med vissa kända spelarnas mål, gett dem rött kort och tagit ut dem ur matchen och stoppat albaniens match 2 minuter tidigare än beräknad tid. So vad förväntar man sig egentligen? :D

Åsa sa...

Säkert ingen lätt match att döma, men ibland blir man helt galen på domarna.

Adidas sa...

Du verkar inte bry dig särskilt om ditt eget land Åsa? :P

Peace sa...

HAHA, sverige förlora med 2-0 till serbien tror jag de va.SYND!
Spanjorerna hade tur! Dem hade en domare som va emot turkarna och va på deras sida, de änga han gjorde va pipa och stoppa matchen till turkarna. Turkarana gjorde väldigt bra a sig och kämpade h*cken av sig. De gjorde abslout nt spanjorerna. Åsa din Vamos gjorde inget idag han syndes knappt, han va lat :P :D

Adidas sa...

Sergio Ramos fick ett gult kort, även lite smisk :D

Åsa sa...

Jag är glad att Spanien vann, men jag vill att de ska vinna schysst. Har inte sett matchen så jag ligger lågt, haha. *Sjunger tyst* Olé, olé, olé, olé...

Åsa sa...

Man kan vara glad att min Senor Ramos inte fick rött kort. Han får rätt många gula och ibland röda i Real Madrid också... Domarna retar sig på att han är snygg. Det måste vara så.

Adidas sa...

Nej Sverige måste skärpa sig och gå vidare så vi har lite kul här i Sverige också!