27 april 2009

Det regnar det regnar.

Då ska vi seee...

Nationella i engB imorgon, jäklar vad kul! Redovisning på torsdag, jäklar vad kul! Tre nationella prov nästa vecka, jäklar vad kul!

Skolan = apa och jag är så sinnessjukt nojjig över de muntliga proven att jag redan mår illa. Fjantigt och sorgligt, men sant.

Måste på något fantastiskt sätt "tenta upp" den jäkla psykologin, borde fixa ett G på idrotten efter skolan samt göra en 6 veckors praktik på sjukvården för att få G där med.

Antalet treo jag tar om dagen är nu fyra stycken, 7 dagar i veckan. Astman har nått nya höjder och näsdropparna hänger kvar.

Antar att detta är ett fairly ointressant inlägg, men jag kvävs.

3 kommentarer:

Åsa sa...

Inga inlägg är ointressanta, tycker jag..
Men det där med fyra treo om dagen låter inte så bra??
Borde inte vårt stegprojekt räknas som ett halvt G i idrott ;)

Emma sa...

:) Nej det är nog inte så bra heller... Har väll blivit lite av ett beroende också, för att göra allt lite bättre. Hrm.

Haha ja, minst sagt! Jäkla idrotten..

sabina sa...

Hahaha du är den enda jag känner som har så udda beroenden :) hahaha sött