16 februari 2009

Lov

Hej!
Jag lever med :). Härligt med snö ha? Är kanske världens lyckligaste. Idag gick jag en sååååån runda att jag hade 13486 steg räknat på mobilen dessutom! Men jag var helt slut när jag väl närmade mig hem haha. Men så himla mysigt att gå ute i snön..
Jag har länge varit borta ifrån bloggen men i stort sätt har jag inte gjort så mycket, egentligen ingenting förre än idag. Igår var jag döende tex, jag hade en klumpkänsla i halsen som faktiskt visade sig vara en sjukdom! Idag mår jag bättre efter att ha suttit uppe till kl 4 i morse, kunde inte lägga mitt huvud på kudden för att hela nacken sträcktes. Dessutom känner jag fortfarande att det späns under revbenet när jag andas, får väl hålla tummarna för att bli frisk igen och slippa härliga gastroskopin som verkar vara enda undersökningen.
Men ni får ha det jätte bra allihopa, vi synes snart igen!

1 kommentar:

Åsa sa...

En till! Tjohooo!
Bra gjort att gå så långt fast du var sjuk. Krya på dig. Själv har jag faktiskt inte gått utanför dörren idag. Har städat hela dagen och samlat en massa skräp som nu står i hallen. Saker som är "på väg ut".