26 februari 2009

tjooo.

Hallu på er :)

Äntligen har jag lyckets komma in igen haha.
Har inte hänt så mycket men på lovet jobbade jag mest för att jag inte pallade vara hemma.
Såg Katie Perry också, sjukt bra och snygg var hon, men dock lite fööööör smal!
Fick stegräknare i tisdags och det går hyffsat bra :) igår runt 13000 steg idag lite mindre.
Ska bara berätta att jag har lbivit duktig och börjat träna mer, men fyfan vad ovältränad jag är. Tränade Ki-box i tisdags och än idag värker varenda del av min kropp.. Men det positiva är att det ska kännas om man tränat hårt haha.
Jag och Martina skrev in oss på en rundvisniing på Värnhems nya gym, SATS, igår och där fick vi en gratis träning. Jag har aldrig kört Yoga innan men pga. tiderna valde vi att träna Pilates. Ma tänk mig att jag ska bli vig mjoooo kanske imorgon haha.

Ha det fett.

3 kommentarer:

Åsa sa...

Vad sportiga ni är! Jag är jätteimponerad :) Vi är verkligen hälsobloggare.
Katie Perry är hon som sjunger I kissed a girl... and I liked it, visst? Bra poplåt det där.

martina sa...

Jag valde pilates för att jag hatar att svettas, och av alla de andra valen tex boxning, spinning osv så blir man det. Men av pilates tränar man utan svett:)

Åsa sa...

Det var intressant :) Jag går på Body balance som är en blandning av pilates, tai chi och yoga och jag blir svettig på det passet. Men jag gillar att svettas för då har man verkligen jobbat, känns det som.