4 februari 2009

tjabalooo.

Hej.

Jag har varit väldigt flitig idag och det är jag tvungen att vara lite till eftersom jag (och de som har barnsjukvård) har prov imorgon.

Min dag började halv sju imorse, var fan längesen jag vakna sååååå tidigt. Anledningen till det var att jag skulle jobba på ett av mina ålderdomshem från 7-12.. Huvudsaken är att jag hade roligt fast det var tidigt, men att höra att några av de gamla hade gått bort var mindre roligt.

Efter jobbet bar det av till skolan där jag var en halvtimme, först käka jag i matsalen och sedan begav jag mig upp till klassrummet där jag hade samtal med lärarna i projektarbetet. Det gick väl helt okej, men tanken på att den preliminära inlämningen är nästa vecka (fredagen den 13.e) gör mig lite svett i brallan. Men men, det kommer gå bra :)

Nu måste jag verkligen dra och plugga..


PEACE.

1 kommentar:

Åsa sa...

Inte dåligt att hinna så mycket på en dag. Själv är jag också ganska nöjd, hittills. Jag har läst några kapitel i min kurs, lagat mat, varit på ett Body Step pass (det betyder 10 000 steg!). Nu tvättar jag och ska förbereda min engelsklektion imorgon.

Vad har ni andra haft för er idag?