28 februari 2009

Utlottning i bloggen


Tänkte ha en liten utlottning av några provprodukter jag fick när jag handlade på Body Shop senast. För att delta i utlottningen ska du har bloggat om vårt stegräknarprojekt under veckan samt vara närvarande på måndagens svensklektion när utlottningen sker. Utlottningen kommer att delas upp under tre veckor så en person vinner necessären, en vinner dagkräm + duschkräm och en vinner läppglans + bodylotion. Vi måste ju ha lite kul :)
Apropå kul: glöm inte läxan. Uppgift 6 ska vara inskriven i bloggen senast imorgon söndag klockan 22:00. Här kommer den igen om någon har missat den:
Som jag skrev i ett tidigare inlägg är det övergripande temat för årets nationella prov Engagemang och påverkan. Än så länge är det all info vi har.
Jag vill att ni ska skriva ett blogginlägg där ni resonerar om hur ni tolkar temat "engagemang och påverkan". Vad skulle det kunna handla om? Vad tror du att det kommer att handla om? Vad innebär engagemang och påverkan för dig? Vad kommer du att tänka på när du hör rubriken och vad tror du att det skulle kunna innebära för andra?
Om du inte har en aning - använd din fantasi och gissa! Det är inte så noga med textstrukturen i det här inlägget eftersom vi är på idéstadiet. Fokusera på att komma på så många idéer och infallsvinklar som möjligt på temat.
Jag vill använda era idéer på måndagens svensklektion så deadline för uppgiften är söndag den 1 mars klockan 22:00.

Inga kommentarer: