9 juni 2009

hej hur är det med alla?? Är det någon som vet när vi börjar på torsdag ?????

7 kommentarer:

Emma sa...

Börjar klockan tio. :)

Dog lovers sa...

tack

Åsa sa...

Ta med paraply. De planerar att ha avslutningen utomhus och det ska bli regn.

*fortsätter desperat att leta efter en resa*

Peace sa...

näääämen va tråkigt o ha avslutningen utomhus + att de kommer o regna :S näääää, nu e jag sur! :P

Hoppas du hittar en bra resa Åsa, GOOD LUCK!!! :D :D

Åsa sa...

Tack för uppmuntran, Peace. Det är en djungel det här med resor, får ta en paus i letandet och tänka efter lite.

Kanske inte blir regn förrän på fredag, sa de nu.. Vi får se. Studenterna brukar ha sina mössor på sig på avslutningen också.

Peace sa...

När slutar vi då imorgon?

Ja, hoppas de inte regnar imorogn, annars tänker jag inte ta med min studentmössa och blöta ner den, men de e roligare i Aulan! :(

Vi seeeeeees imorgon dååååå!!! =D =D =D =D

Åsa sa...

Avslutningen håller nog inte på så länge. Sen får ni era betyg i klassrummet, tror jag. Det brukar vara tårta i matsalen för studenterna också.

Aulan är bokad till något annat så förmodligen blir det matsalen om det spöregnar (vilket jag starkt misstänker att det kommer att göra..)

Vi ses!