6 juni 2009

Webbalbum

Hej alla! Hoppas att ni hade en riktigt kul studentdag, kväll och natt! Berätta gärna eller visa oss bilder om ni har.

Jag kom på att i stället för att maila er alla foton så har jag lagt upp ett webbalbum som bara ni i klassen kan se. Jag har skickat en länk till era e-postadresser så kolla er Hotmail. Där ska det finnas en inbjudan att se albumet. Klicka på "view album" och logga in med samma användarnamn och lösenord som ni har här i bloggen.

Hoppas att det funkar. Hör av dig om det inte funkar eller om du inte har fått något mail.

Heja Sverige ikväll mot Danmark! (hjälp, folk inbillar sig att Sverige vinner enkelt nu igen...farligt, farligt).

Edit: Sverige förlorade med 0-1 :(

10 kommentarer:

Åsa sa...

Ni kan spara bilderna från webbalbumet genom att högerklicka och spara, tror jag.

Peace sa...

TACK ÅSA FÖR BILDERNA!!! =D
JA, JAG SÅG MATCHEN... SORRY SVERIGE, DEM BORDE HA JOBBAT PÅ LITE!

Åsa sa...

Hej Peace! Jag undrar om du är den enda som har överlevt studenten?? ;)

Bra att du skrev, då vet jag att det funkade med albumet. Har aldrig lagt upp ett sådant förut.

Svenskarna var riktigt sega ikväll. De förtjänar inte att gå till VM med den inställningen och det dåliga spelet.

pink sa...

hej åsa jag har inte fått något på mejl?

Åsa sa...

Hej Pink! Jag har testat att skicka till din live-adress också nu.

pink sa...

Hej Åsa jag var nyss och tittade ´men jag har inte fått något kan du skicka bilderna istället?

Åsa sa...

Skumt. Kanske mailet har hamnat i skräppost eller spam-mappen?

Jag mailar över bilderna ändå för att vara på den säkra sidan. Skriv gärna om de har kommit fram.

Peace sa...

Jaja, dem va rikigt sega i matchen, jag tror inte att Sverige går vidare i VM, fan va synd. Men de e dem som nt ger 100% i sitt spel, då får dem skylla sig själva!

pink sa...

Yes åsa jag har fått de tack så mycket

Åsa sa...

No problem, Pink.