13 juni 2009

Senaste statistiken

Även om OP3A har tagit studenten så är bloggen aktiv. Tabellen visar att bloggen har haft i snitt 500 unika besökare och ca 100 återkommande besökare i veckan under de senaste 4 veckorna.
Idag träffade jag på Pink & Globben när jag var på väg till parken för en joggingrunda. Jag har varit så slö länge så det var verkligen dags att springa lite idag.

Jag bokade en resa till slut, förresten. Till Barcelona i 10 dagar. Jag åker på fredag. :)

Om någon inte har hämtat sitt betyg kan ni göra det på expeditionen (hos Marie). Man får inte skicka betyget på posten för det är en "värdehandling".

Ha det bra allihopa och som sagt: skriv en rad här om ni har lust!


2 kommentarer:

Peace sa...

Heeeej!! :D Kul att du hitta resa till slut! :D va kul att ha besökare, skulle vi inte sätta ut nån bild på oss från studenten där vi inte e anonyma , bara ett par dagar o sedan tar vi bort den???

Åsa sa...

Jag skulle tycka det vore kul med en sån bild :)Om jag var bloggläsare skulle jag vara nyfiken på hur vi/ni ser ut.. Vad säger ni andra?