11 juni 2009

That's all folks!

Jamen visst. Nu är det slut. Slut slut slut! Förmodligen kommer jag inte skriva så mycket mer här heller utan hålla mig till min egen blogg, rebirth.

Ehm, om det är någon som vill ha studentbilderna från lärarmiddagen och studenten så hojta till och ge mig er hotmailadress så skickar jag allt där. Blir så mycket lättare och går så mycket snabbare än msn. Om någon nu skulle vara intresserad.


Annars, gott folk, så önskar jag er all lycka och framgång i världen.
Ha det bra!
/ Emma.

5 kommentarer:

Åsa sa...

Ha det bra och lycka till, Emma!

Du är välkommen att skriva något här om du får lust i framtiden. Bloggen finns kvar

Peace sa...

Men har du våran hotmail? jag vill inte skriva in min email adress på bloggen :D men jag vill ha bilderna :D

Peace sa...

jag hade din email adress, så jag skicka ett mail, så att nu har du min adress, så skicka exakt alla bilder, e du snäll :) e inte din adress e.....4@hotmail.com ?
Tack, tack!:D:D:D

pink sa...

emma jag behöver bilderna du fick ju min msn men ge mig din så skickar jag ett mejl så du kan skicka bilderna

Emma sa...

min adress är emc1144@hotmail.com
så skicka på så skickar jag! =)