7 juni 2009

Tja

Jo jag lever! Det har varit lite för mycket på sistone men idag har jag vilat ut ordentligt eftersom jag har en lång arbetsdag framför mig imorgon. Häftigt ha? Yeah right...
Men man får nöja sig med det man får, hellre jobb än en arbetslös framtid. Så i fortsättningen ska jag tjäna pengar och leva livet!
Tack för allt på studentdagen Åsa, både i skolan och här på bloggen har du varit en extra mentor för oss. Men du vet att du är uppskattad och jag hoppas att alla har haft det roligt för det har vi förtjänat.
Take care bloggen, vi hörs igen :)

3 kommentarer:

Åsa sa...

Haaa!!! Nice!

Skönt att höra att du är vid liv, Adidas, och tack för de fina orden :) Lycka till på jobbet.

Åsa sa...

Jag ser en polisbil till vänster om er, haha!

Peace sa...

Hahaha, varje gång vi såg polis bil satte vi oss (oskyldiga) :P HAHAHA, så fort vi passera förbi polis bilen sätter vi oss upp på kanten, GOOO Adidas, börja jobba.. duktigt. Och du jag är abetslös just nu, för tillfället...HAHAH tycker synd om mig själv! :(