8 oktober 2008

Haaallohej.

Skulle egentligen varit på praktiken idag men eftersom jag är så otroligt skicklig så har jag lyckats få en inflammation i båda mina knäleder. Är åtminstone vad jag tror. Underbart härligt! Eller inte.. Ringde iallafall dit och bad om att få ta igen dagen någon helg. Vilket jag fick. Är ganska synd att mitt sällskap bara kommer ner på helgerna annars hade jag kunnat ta igen alla mina missade dagar då istället för på novemberlovet. Meeen men. Trivs jäkligt bra där så gör mig inte speciellt mycket. (: Är så himla skönt att kunna säga det, att jag trivs. Sista praktiken och den första jag tycker om. Finfint!

Annars skulle jag vilja såga vårdcentralen lite.. Förstår inte varför all personal (nästan all) måste vara så jvla nonchalant! Bete sig som att de är så mycket bättre än alla andra. Blir duktigt irriterad.. Och hur kan Gullviksborg inte ha någon tolk?? Vet inte hur många gånger jag varit där när någon som inte kan göra sig förstådd på svenska gråter av smärta och ingen bryr sig. BLIR VANSINNIG. Nej, Gullviksborg är bara ris för mig. Usch.

Föriövrigt var det några balla snubbar som försökte bryta sig in i vår bil igår. Slog sönder passagerarrutan. Äckliga människor. Vartfan är samhället påväg?


Hajdo.

3 kommentarer:

Åsa sa...

Kul att höra att du trivs på praktikplatsen! Det finns bra ställen :) Se till att inte få för många dagar att ta igen och kämpa på de sista veckorna nu, allihopa! Själv ska jag ut och springa en runda och sedan rätta ettornas eng-prov som jag har lovat att lämna tillbaka imorgon.

sabina sa...

Bra fråga, dock är inte vårt samhälle på rätt väg :/

sabina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.