17 oktober 2008

Hej allihopa :)


Igår var jag inte på skolan så jag såg ingen av er som jag brukar på torsdagar. Jag var hemma och skrev en uppgift till kursen jag läser på Malmö högskola. Den handlar om språk, kulturmöten och andra intressanta saker. Annars följer jag fortfarande min tennisstjärna Rafa, såklart. Han vann igår och ska spela ikväll igen. Har inte den här praktikperioden varit LÅNG?! Hoppas att ni orkar till slutet och att ni får några dagars ledigt på novemberlovet sedan.
Tänkte göra om layouten snart i bloggen. Kanske dags att prova bakgrunden som liknar ett gammaldags papper nu? Minns att några ville ha den. Idag köpte jag en svart basker med en glittrig stjärna på. Aim for the stars, girls!

5 kommentarer:

Jiii sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! det tycker jag att vi ska ändra layouten till :D

Åsa sa...

Alright then. Here it is!

Jiii sa...

That's good:)

Adidas sa...

Jag gillar nya layouten men tyckte verkligen mer om den förra. Men bra tänkt att ändra det ofta Åsa, i like it :D

Åsa sa...

Ja, jag ändrar layouten lite då och då och hoppas att alla blir nöjda :)