20 oktober 2008

The Killers

Godkväll!

Sitter just nu och installerar mina sims, haha! Underbart. Har hållt på i drygt 1 ½ timme och mitt tålamod förvånar mig. Well oh well.

Praktiken går väll helt okej. Fick massa beröm förra veckan och fick gå redan klockan ett i fredags. Var duktigt skönt. Blir så mycket roligare (och lättare) att jobba när man får höra att man gör ett bra jobb.
Däremot så vände vinden idag, en av mina sex handledare ringde till Kerstin för att boka tid för den sista bedömningen. Fick en tid den 29e.. = jag ska ta igen fyra dagar på novemberlovet. Jäklar vad glad jag är. Mhm. Tycker det är fel, för jag känner att dom inte kommer kunna bedömma mig bättre för att jag är där fyra dagar till, jag menar, hur ska sex pers kunna bedömma en elev rättvist? Känns inte bra alls, och det känns som betyget kommer bli sjukt dåligt just därför att ingen tagit på sig ansvaret för mig. Och jag har varit duktig. Åtminstone om man jämför med mina förra praktiker.

För att slå in lite annat i praktikbloggen så kan jag ju meddela att jag var i huvudstaden i helgen. Så himla mysigt! Älskar Stockholm. Är verkligen min stad, känns mycket mer som hemma än Malmö. Fast det kanske beror på att jag bor i Malmö, haha. (; Hade iallafall hur trevligt som helst, träffade föräldrar och gud vet vad. Var riktigt nervös men fick bara positiv feedback, haha! Känns skönt att ha det avklarat åtminstone. :) Längtar redan tills nästa gång jag ska dit, iih!

Hoppas alla har det bra, nu ska jag fortsätta med mitt sims.
Hajdo!

p.s. jag har köpt ett rosa band jag med, minsann. :) d.s

2 kommentarer:

Åsa sa...

Sex handledare måste vara något slags rekord. Have faith! Jag tror att om man gör ett bra jobb så kommer det alltid att synas :)

Åsa sa...

Jag är inte helt insatt i The Sims, men Nevnarien, vars blogg jag gillar, bloggar ganska mycket om The Sims och hon verkar vara ganska bra på det också, eller? Kolla den här länken:
http://nevnarien.se/category/sims2-tutorials.html