27 oktober 2008

I cried for you on the kitchen floor.

Godmorgon!

Här sitter jag och ska snart kila och göra mig klar, har ju fortfarande praktik tills på torsdag. Jippie! Typ, nej.. Fast jag ska inte pipa egentligen, för jag trivs där. Och är faktiskt ganska pepp på att jobba idag. Har bara kvällsturer nu, ska dock se om jag kan byta torsdagen till en dag istället. Kanske man hinner njuta lite av lovet i alla fall.

Och vad händer när praktiken är slut då? Jo då ska jag ha kalas! Yeeey. Är visserligen apdrygt att fylla år på måndagen skolan börjar igen men vadfan, äntligen 18. Och på tal om att fylla år, GRATTIS SABINA. :D

Oh well, ha ett bra lov.
Hajdo.

2 kommentarer:

sabina sa...

wiie tack :) haha spelar roll om det blir på månda, vi ska över ball ändå ;)

Åsa sa...

Grattis på era båda födelsedagar!