11 oktober 2008

Verkligen inte nöjd!

Önskar jag kunde vara nöjd som många andra med praktiken.
Av olika orsaker så har jag sjukat mig några gånger och måste därför ta igen detta på en helg + novemberlovet (sådär mindre roligt).
Min handledare jobbar halvtid och därför måste jag gå med annat folk, tycker att skolan borde ha mer koll så att man kan få en handledare som jobbar heltid, blir alltid problem med timmar och bedömning annars.
På en annan av våra praktiker så hade inte ens min handledare en handledar utbilding, resultater av detta blev att jag var jätte nära ett IG i hela den kursen.

Min handledare tog kompledigt i fredags klockan 11, vilket gjorde att jag fick vara kvar till klockan 16. Sen nu har hon långledigt lördag, söndag och måndag. Fick jag ledigt en dag? Nä ska jobba hela denna helgen + hela nästa vecka. Vilket man inte får enligt vår lärare (får endast jobba 5 dagar i rad), jag kommer jobba 8 dagar i rad nu utan ledigt. Hon tyckte även att det var en bra idé att ta igen på novemberlovet (även om jag har planer, vilket hon bad mig avboka).

'Nä är verkligen inte nöjd alls!

1 kommentar:

Åsa sa...

Trist att det inte är bra på alla praktikplatser. Försök bara att ta en dag i taget, Sabina. Du fixar detta!