31 oktober 2008

På tal om..

SISTA PRAKTIKDAGEN IDAG, HEJA MIG.
Gick skitbra, haft att göra hela tiden och fick eget ansvar för tre patienter. Skitkul!

Hur som helst, var återigen inne på bilddagboken och får se vaddå? Jo, en viss någon jag känner stå med ciggen i högsta hugg och ölen i andra. Saken är, att jag hade inte brytt mig i vanliga fall. Om det gällt någon annan. Men när man känner personen utan och innan så blir det en helt annan sak. Varför vill man förstöra sin kropp (syftar mest på ciggen nu) bara för att verka cool? Det är så jävla löjligt, blir vansinnigt irriterad. Och att få svaret när jag frågar 'Varför har du börjat?' 'Ja varför inte?' Herregud. Så jävla synd att en så fin människa ska förstöra sig själv på det viset.. Och ja, det ligger mer bakom. Men jag blir ledsen. Trodde aldrig att den här personen skulle falla...

Ha det bra de sista dagarna innan den jätteroliga skolan början,
det ska minsann jag ha!

1 kommentar:

Åsa sa...

Jag har i egenskap av moderator tagit bort några kommentarer till det här inlägget. Detta för att kommentarerna bröt mot regeln om att privata diskussioner mellan endast ett par av bloggens medlemmar får föras i andra forum.