8 december 2008

Jag blir galen...

..på lärare som inte har lektion!!! Har ni haft någon lektion i etik på de senaste 3-4 veckorna? Jag tror inte det. Hur menar hon att ni ska fixa det själva?! I don't get it.
Jag ville vara med idag och lyssna på er debatt för jag vill se vilken typ av debatt- och argumentationsteknik vi ska träna mer på när vi ska jobba med det i svenska efter jul, men det hade inte varit så schysst av mig för jag visste att ni inte var förberedda. Grrrr.. varför kan inte folk bara göra sitt jobb? Nästa termin är det lika bra att vi har svenska hela veckorna istället. Kanske lite projektarbete också. Jag retar mig riktigt mycket på sånt :(

Jiii, glöm inte att lägga in bilderna du tog. Vill gärna se dem. Jag behöver något som piggar upp. Glöm inte heller att rösta i tävlingen allihopa + ta med boken Möss och människor imorgon så att jag kan samla in dem.

Diskussionsfråga till Möss och människor: Ni kan skriva er fråga i kommentarfältet till det här inlägget. Jag ska välja ut några citat ur era texter också som vi kan ta upp imorgon. Vi ses!

Inga kommentarer: