16 december 2008

Samtal och utvärdering

Idag har jag hunnit prata med de flesta, fast det drog ut lite på tiden. Jag har fått in 12 av 19 utvärderingar om bloggen (del 2). Om resultatet av den ska ge något, så vill jag att alla fyller i den. Jag kan maila över utvärderingen till dig om du inte har fyllt i den. Skriv att du vill ha den i kommentarfältet är du snäll!

Boken Möss och människor vill jag ha i mitt fack senast torsdag från Sukii, Emma och Mik-mik.

Snart är det jullov och kom ihåg att vissa har lovat att blogga från sina resor ;) Sådant glömmer man inte. Kanske får vi inlägg från Farahs resa också? Hoppas, hoppas. Det går så klart bra att blogga från Malmö om man har lust. Eller så kan man ta jullov från bloggen och återkomma med nya smarta inlägg till våren. Vill ni ändå vara uppdaterade, så håll utkik efter tävlingen bästa jul/nyårsbilden som läggs upp snart.

2 kommentarer:

Jiii sa...

åsa ja la min bok opå din tavla... tog du inte den :s

Åsa sa...

Jovisstja, det gjorde jag. Sorry!