17 mars 2009

The company!

The company har gått väldigt mycket idag!!
Jag, Jiii, Iman och Adidas gick till skolan och sedan så gick jag, Jiii och adidas efter skolan till sömerskan. Efter de så gick vi hem. Vi har bara gått, gått och gått hela dan. =D
Steg:17049

OBS!! Idag så fick vi våra student mössor!!!!!!!! =D
Och vi lärde oss student sången.. SJUNG OM STUDENTENS LYCKLIGA DAG, LÅTOM OSS FRÖJDAS I UNGDOMENS VÅR! ÄN KLAPPAR HJÄRTAT MED FRISKA SLAG, OCH DEN LJUSNANDE FRAMTID ÄR VÅÅÅÅÅÅR!! HUUUUURRRRRAAA!!

3 kommentarer:

Åsa sa...

Äntligen! Jag väntade på ett inlägg om den här händelserika dagen. Alla tryckte sig mot dörren till klassrummet jag var i på eftermiddagen. De ville så gärna komma in och öva på studentsången :)

Vill gärna se bilder på studentmössorna. Innan jag fattade vad det var trodde jag att folk gick runt med tårtkartonger.

Jiii sa...

Haha åsa du är inte ensam. När jag kom hem idag så frågade min bror mig:
Varför har du köpt tårta vem fyller år

Åsa sa...

Skönt att höra, Jiii! Jag och din bror kan skaka hand :)