12 mars 2009

Gårdagens promenad

Ja, ni som undrar vad det var som gjorde att vår promenad blev den bästa så ska jag berätta. Igår tog vi ÖVERDOS Vi satt i ett litet grupp rum och fick syn på några Turkiska skådespelare som är de fiiiiiiiinaste killarna i världen. Vi fick en överdos att vi knappt kunde gå hem efter de vi fått se. Här kommer några av de iallafall och får vi se vad ni tycker.
Ni hade alldrig kunnat gå hem heller






Bilder tagna från www.google.se

Fattar ni vad ÖVERDOS är??????







3 kommentarer:

Peace sa...

HAHAHA!! exakt de!!
Och ska erkänna en sak jag föll av från stolen pga dem, jag såååå... alltså jag finner inga ord, men efter de föll jag av stolen o skada mitt knä! :D

Åsa sa...

Det var det jag misstänkte, Weese! Du blev "knäsvag" ;)

Tack för upplysningen, Jiii! Jag var nyfiken och undrade om ni hade överdoserat på choklad eller kanske på frisk luft. Nu vet vi: det var turkiska män.

Adidas sa...

De är väl inte bara skådespelare utan *mr world* också, inte mrs som jag sa hahah