11 mars 2009

Hej.. Här är jag igen =)

Äntligen är min dator igång igen, känns jätte konstigt när man inte har datorn hemma. jag har inte varit inne och bloggat om hur många steg jag har fått under alla dem dagarna, jag har ändå varit duktig.. kan man säga:)

7/3 1107 steg
9/3 10950 steg
10/3 10919 steg
11/3 6777 steg

Jag har gått hem från skolan under hela veckan, har vant mig nu och 5 km betyder inte så mycket för mig:).

I dagens hälsopromenad så gick vi från skolan till vars hem både jag, Jiii, weese och adidas:)

5 kommentarer:

Jiii sa...

Hahaha Dagens promkmenad var den bästa!!!!!!!

Åsa sa...

Mhmmm..man blir nyfiken! :)

Adidas sa...

Ohja! Overdose. Minns inte hur jag tog mig hem haha =/

Peace sa...

Hahaha. Lyx promenad va det idag! :O ooffff!!

Iman sa...

hahahaha ja de va jätte kul, men åsa du ordnar inte hur dom såg ut på vägen:)