21 mars 2009

steg

19491 steg

5 kommentarer:

Peace sa...

Eyy, ge mig tips på vart du går. Ska jag också gå som du, så får jag se om jag kommer upp till dina steg. Jag kämpar skit mycket jag går nästan runt hela malmö men når inte upp så snabbt som du! :O:O Springer du mycket eller vad??!!Tipsa mig, du tar kål på mig med dina steg! haha
OBS: KOM IGEN AVSLÖJA HEMLISARNA OM DINA STEG.. gör som tidinigen KLICK avslöja dina secrets ;)

Åsa sa...

Jag tycker att någon ska intervjua Pink och göra ett reportage i bloggen. Curious minds wanna know ;)

pink sa...

jag ska berätta hur jag fick så mycket jag vaknade 8 delade ut reklamen som du vet 8 lägenheter med 3 trappor och 8 våningar blev klar där vid 9 bara där fick jag runt 10000 steg sen så + går jag runt här hemma sen är jag ute och går jättemycket som igår jag gick jag till åkarp och tillbaka kom hem runt 23:00 igår så räkna med att det är mycket jag går. Och i vanliga dagar när jag inte delar ut tidningarna så som idag så ska jag äta nu sen ut och gå så här gör jag varje dag jag går mycket men man kanske inte märker det förrens nu med stegräknaren

Åsa sa...

Du är verkligen aktiv. Jag känner mig lat när jag läser om hur mycket du går, men idag har jag varit ute och sprungit 3 km i alla fall.. Alltid något!

pink sa...

Ja idag har jag själv varit ute och gått lite i morse men nu sitter jag här hemma och pluggar lite har prov imorgon