19 mars 2009

Entré

Jag tror inte att jag har varit mer aktiv än idag i hela mitt liv. I morse gick "gå gänget" (dvs jag, Peace, Adidas & Iman) till skolan. Kl 12 får vi reda på att vår teckenspråk-lektion är inställd så vi ger oss i väg till entré och jag kom inte hem förens kl 19.00. Kan ni tänka er?! Jag har hittills lyckats få ihop 26753 steg, som faktiskt är mitt rekord. Väldigt trevligt. Det var väldigt mycket folk på entré, för mycket folk. Men det var rätt fint. En hel del nya affärer och även "gamla" affärer men det är skönt att de flesta är samlade på en och samma plats och att plan 3 bara är full med resturanger och en biograf. Jag gillade det :)


Har någon bild på shoppingen idag och några på mina student prylar nu är det ju 77 dagar kvar, ja slutet är nära :p

Ja det går inte att ladda upp bilderna nu laddar upp de senare.


3 kommentarer:

Åsa sa...

Tjugosextusen!!! Du måste vara helt slut!? Intressant med rapport från Entré. Jag ska dit imorgon, tror jag...

Lägg gärna upp bilder när det funkar :)

Jiii sa...

jag är verkligen SLUT, åsa. Har välldigt ont i min rygg också. Bilderna kommer snart :D

Iman sa...

Yiiii så mycket Jii tjugosextusen verkligen roligt:)