20 mars 2009

Hallå!

Tja på er!
Som alla vet så har Entrén i värngem öppnat. Som Jiii tidigare skrivit i sitt inlägg så gick the company till skolan. Sedan så stack vi till Entrén och kom tillbaka hem med Jiii kl.19.00. Från 12.00 till 19.00 :O :O kan ni tänka er!! Jag hade sååååååååååååå ont i mina ben och fötter jag har så många skoskav pga de! AJ kan jag bara säga, helt och hållet OFF va jag. Men jag samla ihop 24564 steg. Massor med folk va det där och de va jätte roligt, man såg massa roliga folk. Nu så har jag bara 6450 steg.


Tack o hej leverpastej!

1 kommentar:

Åsa sa...

Ni har verkligen slagit alla rekord!!! Man måste ha riktigt bekväma skor för att gå så mycket. Kanske någon skoaffär på Entré vill sponsra er :)

Jag var också där en sväng idag! Fast klockan var nästan halv sju var det massor med folk och full aktivitet där.