2 mars 2009

Pilates.

Var i skolan som vanligt till kl. 14 efter en tråkig samhälls-lektion samt en givande svensk-lektion.. Efter det gick jag och Martina hem till mig och kollade såklart på One three hill som är så himmla bra! Jag tittade hela tiden på klockan, varje gång jag kollade var den närmare och närmare halv sex då jag och Martina skulle åka in till det nya SATS på Värnhem och köra ett pass PILATES!!!!!
Jag har egentligen inga ord jag kan beskriva det med utan att jag höll på att dö så mycket som jag nästan skrattade.. Slut ögonen och andas, spänn bäckenbensmuskulaturen hit och dit.. Som sagt det var inte min typ av träning men ganska spännande att testa på. Martinas replik: "När jag blir stor så kan jag tänka mig denna träningen"! haha, hon är bara för rolig. Jag längtar iaf tills nästa Kick-box pass som är mer min typ av träning.


ha en fortsatt trevlig kväll.

1 kommentar:

Åsa sa...

Haha! Riktigt underhållande att höra om era pilates-upplevelser. Väntar med spänning på box-rapporten också :)