4 mars 2009

4655 steg?

17/3- 16606----> rekord =)

Helgens steg:
Fredag: 9839
Lördag: 5876
Söndag: 3457



Kan det stämma? Jag, eller flera, har upptäckt en sak. Om man har stegräknaren vid foten, i strumpan eller skon. Så regestrerar den bättre faktiskt, jag tror också att den räknar stegen när man cyklar då ockå. Jag har inte provat men jag tror det. Prova ni! Imorgon är det torsdag, lycka till :S

Ha en bra kväll.


har inte haft min steg räknar på ett tag nu pga. att den inte funkade riktigt bytte ut den idag och fick en ny. Hitills har jag 7266 det låter bättre:D

1 kommentar:

Åsa sa...

Hur har du gjort det där med etiketter, Jiii? Är det som en kategori som Adidas föreslog i sitt inlägg?

Du kan få testa en annan stegräknare om din beter sig skumt.

Det ser roligt ut med stegräknaren vid foten. Som om man har fotboja!

Jag har varit på Body Step ikväll och fått ihop 13231 steg totalt idag.