6 mars 2009

SOVA?

Jag har aldrig varit en direkt "sov människa" men igår vet jag inte vad som hade hänt med mig. Jag kom hem ungefär kl 3. Jag åt och satt med familjen och lite innan 6 gick jag in med min lilla syster och min syster dotter på rummet för att de skulle titta på Tom & Jerry, de vill inte sitta själv. Så snäll som jag var följde jag med de in och titta. Kl var 6 och jag hade redan somnat. Kl väcks jag av ett telefon samtal, efter det så fortsätter jag sova och vaknar inte förens kl 9 idag :O. Att sova för lite är inte bra men just nu känner jag att jag har ont i hela min kropp. Kan det bero på att jag sovit för mycket?


Ha en bra fredag :D

2 kommentarer:

Åsa sa...

Kan det vara hälsopromenaderna som har gjort dig utmattad? ;)

Peace sa...

HAHA, så synd om dig lilla JIII! =D :P