15 januari 2009

Mat & träning

Blev inspirerad av Weese inlägg. Det finns jättemånga viktbloggar, alltså personer som bloggar om att gå ner i vikt och om sin träning. Om man googlar på viktbloggar får man ganska många träffar. Det kan vara ett bra sätt att ha lite press på sig när man vet att folk följer hur det går för en. Hoppas du når ditt mål, Weese! Måste du inte äta lite riktig mat också?
Här är min middag ikväll som jag tror är hyfsat nyttig: Lax, quinoa, bönor och spenat. Är inte någon superstjärna på matlagning men jag gillar att äta så jag har inget val.
Jag tränar sådär tre ggr i veckan. Jag springer och går på Bodystep och Bodybalance. Igår var jag på Bodystep som är ett mördande jobbigt konditionspass, men ikväll ska jag bara lata mig. Tränar ni andra något?

Inga kommentarer: