15 januari 2009

Sibirien

Jag är IS!!!
Följde med brossan idag som började träna fotboll igen efter en lång tids uppehåll. För min del blev det bara att sitta på den trista bänken, frysa ihjäl och sucka i hela två timmar! Känner knappt mina händer (trots handskar) och tår.
Men, det var helt enkelt värt det! Att se honom springa runt som en galning igen, och hans kondition ska vi inte prata om! Han som har varit ifrån fotbollsplanen på hur länge som helst, chockerande grym är han.
Sedan nu har jag kommit på att jag har blivit av med mina papper från idag:( psykologiprovet och halvtidsbedömningen från barn&ungdoms sjukvård. Jag vet inte var jag kan ha lagt de, but i need it!
Ha det gött bloggen...

2 kommentarer:

Åsa sa...

Du får starta någon slags cheerleader-aktivitet så att publiken kan hålla sig varm!

Adidas sa...

Jovisst! Våran hälsoteam kan utvecklas :)