15 januari 2009

Diet!

Tja på er!

Jag har bestämt mig för att gå ner i vikt för studenten som bara närmar sig och närmar sig.

Så att jag har börjat med Naturdiet- smoothie drink! Innehåller 200 KCal och sedn så har jag också köpt choklad som är för bantning den äter jag bara när jag verkligen är sugen på något gott!!

Schema: Frukost - Smoothie drinken!
Lunch- Sallad - kan läggat till något med om jag vill då och då.
Om jag blir rikitgt hungrig och inte klara av det mer så tar jag nån frukt.
Och TRÄNING som är jätte viktigt!

Så de va de, så får vi se resultatet till studenten :D Önska mig lycka gott folk! OBS: slarva lite idag med maten, har skuldkänslor :(

Bilderna tagna från naturdiet hemsidan. www.naturdiet.se

3 kommentarer:

Iman sa...

lycka till:D

Peace sa...

Tackar tackar min kära iman!! Håll tummarna!! :D:D

Jiii sa...

YOU GO GIRL!!!