24 januari 2009

Åsa

Mik-Mik hällsar dig att hon inte har fått ett mail av dig

1 kommentar:

Åsa sa...

Det var skumt. Jag har inte fått tillbaka mailet jag skickade så det borde ha kommit fram. Har skickat till Mik-miks live.se-adress.

Jag kopierar mailet här istället så kan hon läsa det:

Hej!
Gör så här: Gå till www.google.se
Klicka på "logga in" i övre högra hörnet
Klicka på "skapa konto nu"
Skriv in din Hotmail-adress och hitta på ett lösenord
Bekräfta lösenordet genom att skriva det igen
Skriv av de konstiga bokstäverna i rutan
Klicka "Jag godkänner. Skapa mitt konto"
Stäng sidan

Öppna din Hotmail och kolla att du har fått ett mail från Google
Klicka på länken i mailet som heter "verifiera konto"
Skicka din Hotmail-adress till mig (Åsa) så att jag kan bjuda in dig i bloggen
Du får sedan ett mail där jag bjuder in dig
Klicka på "acceptera inbjudan" i det mailet
Skriv ditt visningsnamn i rutan om du fortfarande vill heta Mik-mik kan du det eller om du vill byta så kan du göra det också

Nu ska du kunna skriva i bloggen igen. Glöm bara inte att maila mig din Hotmail-adress så att jag kan använda den för att bjuda in dig.

Hör av dig om det strular.
/Åsa