14 januari 2009

Slacker

Godkväll.

Var en olydig flicka och stannade hemma från skolan idag, var måttligt sugen på en kvarts lektion när jag inte ens har något material att visa upp. Fint som tusan... Känns som att man kanske borde börja prioritera dedär projektarbetet, dodido..

Hur som helst, avslutade precis mitt simsande som jag suttit med i tre timmar. Lite 'herregud' på det, ja. Förstår inte hur det kan vara så jäkla kul. Är det nog ingen annan heller som förstår, haha. I vilket fall som helst så tänkte jag bidra med en bild, på sims. För att spä på nörd-stämpeln lite extra. (;

Känns som att sängen borde vara aktuell, men jag vägrar. Finns nog inget jag tycker om mindre än att följa tider och scheman. Blir vansinnig när jag måste rätta mig efter andra och inte själv har något att säga till om. Nåja, kan åtminstone glädjas av att det bär av till Stockholm imorgon. Äntligen!

1 kommentar:

Åsa sa...

Jag gillar specialintressen jättemycket. Jag är själv en musiknörd, tennisfantast och numera insnöad bloggare :) Vad har ni andra för specialintressen?